16 juni: Zomerbijeenkomst BES: Koel in huis zonder airco
De zomer is in aantocht en de temperaturen lopen langzaam op. Door klimaatverandering worden ook de zomers in het Statenkwartier steeds warmer. En daarmee ook onze huizen. Om het leefbaar te houden, schaffen veel mensen een airco aan. Maar airco’s gebruiken veel energie. Buurtenergie Statenkwartier (BES) wil laten zien dat er ook energiezuiniger manieren zijn […]
