• normal
  • medium
  • big

registreer

Forum

Verkeersborden Paulus Buijsstraat

We hebben sinds de herinrichting van de F. Hendriklaan heel veel last van auto's die van de verkeerde kant, dwz vanaf de F.Hendriklaan de P.Buijsstraat inrijden. Ik ben zelfs bijna aangereden in mijn eigen straat omdat er een auto vanaf de FHlaan onze straat inreed en die verwachtte ik niet. Toen ik de bestuurster erop attenteerde dat de P.B.str. eenrichtingsverkeer is, zei ze dat ze dat vanuit haar auto niet kon zien. En inderdaad, wij hebben een stationcar en in de auto zittende zie je het bord inderdaad niet( goed) Ik heb 2 maal gemaild en 2 maal gebeld met het gemeentelijke contactcentrum en er zou aangewerkt worden. Tot op heden is er nog steeds niets aan gedaan. We vroegen ons af waarom de borden niet geplaatst kunnen zoals op het Pr. Mauritsplein, die hangen wel heel duidelijk. Het linkerbord a/h einde van onze straat is heel knullig opgehangen aan een lantaarnpaal. Wij hebben geturfd hoeveel auto's de PB.straat verkeerd inrijden en dat is op zaterdagochtend 33 geweest en vanochtend op een rustige maandagochtend 12, inclusief ouders die hun kinderen naar de Eben Haezerschool brengen!!
Kunt u als Wijkoverleg hier iets aandoen of moeten wij ons vervoegen bij bijv. de Wijkagent? Bij voorbaat dank.

met vr. groet,

fam. Maagdenberg

Reacties

reactie op: Verkeersborden Paulus Buijsstraat

Dit probleem hebben we jaren geleden ook gehad aan het eind van de van Aerssenstraat. Het probleem is door mijn initiatief opgelost door het laten 'aansluiten' van het pleintje aan de stoep bij de van Boetzelaerlaan. Dat leverde tevens een mooie speelplek voor de kinderen op. Het kon toen bijna kosten neutraal omdat de straat in die periode helemaal open moest voor de vervanging van de riolering.